Έχοντας μια διαδικτυακή επιχείρηση δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να επιχειρείτε μόνο με δράσεις που γίνονται online. Με τη βοήθεια απλών "offline" δραστηριοτήτων, θα είστε σε θέση να οδηγήσετε με μεγαλύτερη επιτυχία την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο. Εκτός από το να παρακολουθείτε μαθήματα διοίκησης επιχειρήσεων, εδώ θα βρείτε 7 marketing τακτικές που μπορούν να γίνουν "offline" και που μπορούν πραγματικά να σας βοηθήσουν να οικοδομήσετε υψηλότερη απόδοση της επένδυσής σας από απ'ότι το διαδικτυακό marketing. Μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά δυστυχώς δεν είναι πολλοί άνθρωποι που κάνουν χρήση αυτών των τεχνικών όπως θα έπρεπε.

Οι διδακτορικές διατριβές των Ελλήνων επιστημόνων, ένα πολύτιμο αρχείο και μια σημαντική πηγή γνώσης, είναι πλέον διαθέσιμες ανοικτές στο κοινό και συγκεντρωμένες στο site didaktorika.gr

Οι πρώτες μέρες του Διαδικτύου ήταν μια ενδιαφέρουσα στιγμή για το web design. Οι σχεδιαστές προσπαθούσαν να βρουν τα πατήματά τους σχετικά με το πως να εμφανίσουν καλύτερες πληροφορίες στην οθόνη. Η έμπνευση τους, προερχόντας κυρίως από τον σχεδιασμό εκτυπώσεων και εγγράφων. Τα μικρότερα μεγέθη οθόνης καθώς και οι πολύ πιο αργές ταχύτητες σύνδεσης, έπαιξαν μεγάλο ρόλο στο συνολικό σχεδιασμό (αν και αυτό δεν σταμάτησε την δημιουργία εξωφρενικά αργή φόρτωση ιστοσελίδων Flash...

Πολλοί ιδιοκτήτες ιστοσελίδων δείχνουν μία εμμονή με το να παρέχουν τα τελευταία νέα και εξελίξεις της επιχείρησή τους στην ιστοσελίδα τους. Ωστόσο, κατά πόσο είναι αυτό πραγματικά μία σωστή απόφαση; Πιστεύει κανείς πραγματικά ότι κάποιος νοιάζετε για τα τελευταία νέα σας;

Με την πρωτοφανή δημοτικότητα των smartphones, iphones και άλλων φορητών συσκευών, γίνεται ολοένα και πιο εύκολο για τις επιχειρήσεις να διεξάγουν τις καθημερινές δραστηριότητές τους σε παγκόσμια κλίμακα. Πλέον δεν είναι υποχρεωτικό για τους εργαζόμενους να είναι στο γραφείο τους συνεχώς για να επικοινωνήσουν με συναδέλφους, συνεργάτες ή και πελάτες...

Εάν σκέφτεστε σοβαρά για την προσφορά υπηρεσιών σχεδίασης (ή ακόμα αν έχετε δική σας graphic design εταιρεία), τότε πιθανώς γνωρίζετε ότι χρειάζεται ένα χαρτοφυλάκιο της εργασίας σας αν θέλετε να έχετε την οποιαδήποτε ελπίδα να συγκεντρώσετε το ενδιαφέρον δυνητικών πελατών...

Όλοι έχουμε βρεθεί σε αυτή τη θέση: ένας πελάτης σας προσλαμβάνει για να σχεδιάσει κάτι, ας πούμε μια ιστοσελίδα. Η δουλειά είναι καλή, σωστά; Στη συνέχεια όμως, όταν αρχίζετε να εργάζεστε για τα specs μαζί τους, κόκκινες σημαίες αρχίζουν να ξεπροβάλλουν... Μήπως ο πελάτης προκαταβολικά σας ωθεί σε μονοπάτια που ποτέ δεν θα θέλατε να πάτε; Μήπως αυτό που ζητά από εσάς είναι η χειρότερη παλέτα χρωμάτων που έχει ποτέ χρησιμοποιηθεί στην ιστορία του web design; Κάποιος να τον σταματήσει επιτέλους! Θα σας δείξουμε πώς...