Πέμπτη, 05 Σεπτεμβρίου 2013 00:00

Game of Thrones Poster Series

Αν είστε οπαδός του Game of Thrones είτε των βιβλίων είτε της τηλεοπτικής σειράς, τότε αυτή η φανταστική γκάλερι είναι για εσάς...

Έχετε ξοδέψει μέρες για να οριστικοποιήσετε τη νέα ιστοσελίδα σας. Ο σχεδιασμός είναι τέλειος και ταιριάζει απόλυτα με την εμφάνιση και την αίσθηση της επιχείρησής σας. Κάθε module έχει εναρμονιστεί και οι γραμματοσειρές έχουν επιλεγεί προσεκτικά για να μεταφέρουν με σαφήνεια το μήνυμά σας και να ενθαρρύνουν τον επισκέπτη να μελετήσει το site σας. Μπορεί ακόμη να έχετε πάει ένα βήμα παραπέρα. Έχετε ορίσει μία Facebook Page Business με ένα εντυπωσιακό cover φωτογραφιών για να ταιριάζει με το σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας. Voila! Έχετε δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη παρουσία στο διαδίκτυο που είναι και μοναδική και δική σας. Δυστυχώς όμως, είστε στα μισά του δρόμου...

Πέμπτη, 29 Αυγούστου 2013 00:00

Γιατί και πως minimal ιστοσελίδα

Αν γίνει σωστά, ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός είναι μια από τις καλύτερες και πιο αποτελεσματικές προσεγγίσεις για τη δημιουργία όμορφων ιστοσελίδων. Δεν είναι μόνο ότι το κοινό-στόχος υποβάλλεται σε λιγότερη ακαταστασία και πληροφορία, αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα χρώματα, τις υφές και γραμματοσειρές για να δημιουργήσετε μία πολύ απλή ιστοσελίδα με μία αξέχαστη εμπειρία για τους επισκέπτες της.

Σχεδιάζοντας μια ιστοσελίδα μπορεί να είναι περίπλοκο, αλλά η πραγματική πρόκληση έγκειται στο να καταστεί επιτυχής ο σχεδιασμός αυτός. Είναι σύνηθες για τους σχεδιαστές ιστοσελίδων να κάνουν πολλά λάθη όταν σχεδιάζουν νέες ιστοσελίδες. Το web design καθώς και η χρηστικότητα μίας ιστοσελίδας είναι κρίσιμης σημασίας για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Λάθη στον σχεδιασμό της ιστοσελίδα σας μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλη απώλειες για την επιχείρησή σας. Συνήθως, είναι εύκολο να αποφύγετε τα περισσότερα από αυτά ή να διορθώσετε κάτι αν έχει ήδη γίνει. Εδώ είναι μερικά από τα πιο συχνά και τυπικά λάθη που βρίσκουμε σε σχεδιασμούς νέων ιστοσελίδων.

Κατά τη δημιουργία ενός δικτυακού τόπου, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα σχεδιάγραμμα για να διασφαλίσετε ότι το μήνυμά σας μεταφέρεται σωστά και ότι οδηγεί τους επισκέπτες σας εκεί που επιθυμείτε. Για να χρησιμοποιήσετε το σχεδιασμό για να μεταφέρετε το μήνυμά σας, θα πρέπει πρώτα να κατανοήσετε μερικούς παράγοντες όπως το πως το ανθρώπινο μάτι κινείται στην οθόνη και το πως ο ανθρώπινος εγκέφαλος επεξεργάζεται τις πληροφορίες.

Είναι απαραίτητο να κρατήσετε το προσωπικό social media profile χωριστά από το επαγγελματικό σας. Στο επαγγελματικό προφίλ, σε μεγάλο βαθμό μετράει στη φήμη ενός επιχειρηματία. Η φήμη παίρνει χρόνια για να χτίσει, αλλά μπορεί να καταρρεύσει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Οι συμπάθειες ενός ατόμου ή οι αντιπάθειες, η προσωπική άποψη για ένα θέμα κλπ., σε ένα μεγάλο βαθμό αποκαλύπτονται μέσα από τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, Twitter κλπ. Είναι σημαντικό λοιπόν να κρατήσετε την επιχείρησή σας μακριά από τις προσωπικές social media σελίδες σας. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να το τηρήσετε αυτό.

Πέμπτη, 08 Αυγούστου 2013 00:00

Ο ρόλος του μεγέθους ενός λογότυπου

Ο σχεδιασμός ένα λογότυπου μπορεί να είναι ένα αρκετά δύσκολο έργο. Αρχικά, θα πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι εύκολα αναγνωρίσιμο ως μέρος της συνολικού μάρκετινγκ σας. Το μέγεθος ενός λογότυπου, παίζει σημαντικό ρόλο δεδομένου ότι καθορίζει πόσες οπτικές πληροφορίες μπορείτε να χωρέσετε σε ένα λογότυπο για να προσελκύετε ανθρώπους με το εμπορικό σήμα σας. Επιλέγοντας το σωστό μέγεθος για το λογότυπό σας, είναι το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να εξετάσετε κατά το σχεδιασμό του. Εδώ είναι μερικές σκέψεις που θα πρέπει να ξέρετε για το πως το μέγεθος του λογότυπου θα μπορούσε να επηρεάσει τη στρατηγική σας προσέγγιση στο σχεδιασμό του.

Δευτέρα, 05 Αυγούστου 2013 00:00

Το μυστικό για να είσαι παραγωγικός

Υπάρχει πολλή συζήτηση σχετικά με την παραγωγικότητα στις μέρες μας. Υπάρχουν ακόμη και ιστοσελίδες που έχουν κατασκευαστεί ειδικά για να αντιμετωπίσουν την "τέχνη της παραγωγικότητας". Φαίνεται λίγο περίεργο το γεγονός ότι η παραγωγικότητα είναι μια ολόκληρη βιομηχανία, όταν η καρδιά της παραγωγικότητας είναι η δράση. Υπάρχουν βιβλία που ονομάζονται, "Getting Things Done" ή "Extreme Productivity" καθώς και εκπαιδευτικά προγράμματα που διδάσκουν όλα τα εργαλεία που χρειάζεστε για να κάνετε κάτι.