Πλέον, ζούμε σε έναν κινητό κόσμο και κανείς δεν μπορεί να το αρνηθεί. Η πλατφόρμες κινητής τηλεφωνίας υπόσχονται να είναι το μακροχρόνιο στήριγμα σε όλους τους κλάδους. Σύμφωνα με την Google, πάνω από 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι προτιμούν να χρησιμοποιούν τις κινητές συσκευές για να έχουν πρόσβαση στο internet. Η περιήγηση στο internet δεν περιορίζεται σε υπολογιστές πια. Ακόμη και εδώ για παράδειγμα, πολλοί θα προτιμούσαν να διαβάσουν αυτό το blog post από την κινητή συσκευή τους. Ως εκ τούτου, η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας απαιτεί μια ριζική αλλαγή του web designer στον κόσμο της κινητής τηλεφωνίας για να παραμείνει στην κορυφή του παιχνιδιού. Αλλά το ερώτημα έγκειται ποιό θα είναι το μέλλον των επιπτώσεων αυτής της αλλαγής.

Το Google PageRank είναι ένα σκορ δημοτικότητας που έχει να κάνει με οτιδήποτε επηρεάζει μια ιστοσελίδα. Εδώ είναι μια επισκόπηση του τι είναι το PageRank και τι σημαίνει πρακτικά το PageRank για εσάς, την ιστοσελίδα σας και την επιχείρησή σας. Το Google PageRank είναι ένα από τα πολλά συστατικά στη συνταγή που συμβάλλει στην καλή βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για μηχανών αναζήτησης (SEO). Οι περισσότεροι δεν χρειάζεται να ξέρουν τι είναι αυτό στην ουσία. Για όσους από εσάς θέλετε να μάθετε περισσότερα, εδώ είναι μια επιγραμματική επισκόπηση του τι το PageRank είναι.

Ο επιχειρηματικός κόσμος έχει συχνά συγκριθεί με μια ζούγκλα. Και οι δύο είναι αδίστακτα περιβάλλοντα στα οποία η επιβίωση είναι δύσκολη για όσους δεν διαθέτουν μια ειδική δεξιότητα ή ελαστικότητα. Στη ζούγκλα, ζώα όπως τα φίδια, τα βατράχια, οι σαύρες, φουσκώνουν τους εαυτούς τους όταν απειλούνται, με σκοπό να φαίνονται πολύ μεγαλύτερο από ό,τι πραγματικά είναι. Στην πραγματικότητα, αποδεικνύεται ότι η στρατηγική αυτή υπάρχει και στον κόσμο των επιχειρήσεων.

Το LinkedIn είναι ένα τέλειο εργαλείο εάν χρησιμοποιηθεί με επιδεξιότητα και σκοπό. Δεν χρησιμοποιείται από οποιονδήποτε. Εδώ είναι επτά τρόποι για να πάρετε μια καλή ανταμοιβή για τις προσπάθειές σας. Δεν χρειάζεται να είστε μανιακός χρήστης των online social media για να επωφεληθείτε από αυτό το δώρο της σύγχρονης τεχνολογίας. Ακολουθήστε αυτές τις απλές συμβουλές και με λίγη προσπάθεια, θα κάνετε το LinkedIn τον νέο μεσίτη της επαγγελματική σας επιτυχίας.

Ναι, το SEO είναι μια επένδυση. Ωστόσο, δείχνοντας στους πελάτες σας ότι επενδύουν στις υπηρεσίες και τις ικανότητές σας, χρειάζεται λίγο περισσότερο χρόνο. Λόγω της κατανομής του μεριδίου αναζήτησης, ο πελάτης δεν μπορεί πραγματικά να αναμένει σημαντικές αυξήσεις στην επισκεψιμότητά του μέχρι στην ουσία να φτάσουν στην πρώτη σελίδα των SERPs. Μερικές φορές μπορεί να δείτε άμεσα αύξηση της κυκλοφορίας μέσω μακρών όρων και τίτλους μετά την ολοκλήρωση της on-site βελτιστοποίησης. Σε γενικές γραμμές όμως θα πρέπει να τους εκπαιδεύστε, έτσι ώστε να είναι υπομονετικοί. Θυμηθείτε, θα σας προσλάβουν επειδή δεν είναι ειδικοί στο SEO. Είναι σημαντικό λοιπόν να τους διδάξετε τα οφέλη καθώς και την αργή διαδικασία του οργανικού SEO.

Υπάρχει πολύ ντόρος σχετικά με την μάκρετινγκ περιεχομένου και πως αυτό μπορεί να βοηθήσει τις διάφορες επιχειρήσεις στο διαδίκτυο να κερδίσουν περισσότερη επισκεψιμότητα. Πολλοί ιδιοκτήτες online επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο πιστεύουν ότι χρειάζονται καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορεί να τους επιτρέψoyn να βελτιώσουν τις ευκαιρίες τους και να πάρουν καλύτερα αποτελέσματα ώστε να προωθήσουν την επιχείρησή τους.

Η μακρά αναμονή τελείωσε και το καλοκαίρι είναι επιτέλους εδώ! Το καλοκαίρι είναι η πιο αναμενόμενη εποχή καθώς πέρα από τις υπέροχες σκηνές και τον ζεστό καιρό, οι άνθρωποι ανυπομονούν να κάνουν πράγματα σε εξωτερικούς χώρους. Ταξίδια, κάμπινγκ και εορταστικές εκδηλώσεις είναι μερικές μόνο από τις πολλές ευχάριστες δραστηριότητες που είναι δυνατόν να γίνουν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Μην ξεχνάτε, είναι επίσης η μεγάλη στιγμή για τη λήψη καταπληκτικών φωτογραφιών!

Πέμπτη, 03 Οκτωβρίου 2013 00:00

Η κρυφή ζωή των super Heroes. [Pop Art]

Τι κάνουν οι αγαπημένοι μας ήρωες και όταν δεν μπορούμε να τους δούμε; Είναι τόσο σούπερ όσο φαίνονται; Ο Grégoire Guillemin αποφάσισε να καταρρίψει το μύθο. Ο Γάλλος ψηφιακός εικονογράφος δείχνει ότι η πραγματικότητα είναι πιο παράξενη από τη φαντασία, χωρίς να κάνει εξαιρέσεις ακόμη και γι'αυτούς τις εξιδανικευμένους χαρακτήρες. Εκτός καθήκοντος, πολλοί από αυτούς μοιάζουν ακριβώς σαν κι εμάς και στα έργο του Guillemin, μοιράζονται τις ίδιες με εμάς συνήθειες.

Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2013 00:00

To app, or not to app. This is the question! [infographic]

Είναι σαφές ότι το η χρήση του internet μέσω smartphones είναι σε άνοδο. Ρίχνοντας μια ματιά στα στατιστικά, είναι δύσκολο να δούμε πώς η desktop περιήγηση μπορεί να επιβιώσει από αυτή την επίθεση.

Η offline διαφήμιση δεν είναι νεκρή. Εϊναι σαν να λέμε ότι τα έντυπα μέσα και οι εφημερίδες έχουν πεθάνει. Λοιπόν, αν κοιτάξουμε την πλειοψηφία των ανθρώπων σήμερα, αυτοί διαβάζουν στο internet τις ειδήσεις, είναι γεγονός στις μέρες μας. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι η εποχή της εκτύπωσης είναι νεκρή. Υπάρχουν εκατομμύρια ανθρώπων που διαβάζουν εφημερίδες κάθε μέρα και μέσα από αυτές αναζητούν ιστορίες που θα ανάψουν την διακαή επιθυμία τους για γνώση. Οι εφημερίδες έχουν πρόσβαση σε ανθρώπους που δεν έχουν πρόσβαση σε κάποιο άλλο μέσο. Μερικοί άνθρωποι δεν έχουν στην ιδιοκτησία τους υπολογιστές ή έξυπνες συσκευές. Άλλοι ακόμη, απλά δεν μπορούν να τις αντέξουν οικονομικά...