Υπάρχουν οκτώ (και μόνο οκτώ) λόγοι που εταιρείες αγοράζουν προϊόντα ή και υπηρεσίες από άλλες εταιρείες. Η ικανότητά σας να πουλήσετε σε B2B δίκτυα, εξαρτάται άμεσα από την ικανότητά σας να απαντήσετε σε κάθε έναν από αυτούς τους οκτώ λόγους.

Το Google έχει κάνει πολλές αλλαγές στον αλγόριθμο κατάταξης ιστοσελίδων. Το Panda και το Penguin είναι δυο από τα πιο γνωστές αλλαγές. Το ένα απευθύνεται σε onsite λεπτομέρειες, ενώ το τελευταίο είναι στραμμένο προς δραστηριότητες offsite. Αν το site σας έχει επηρεαστεί από τις αλλαγές αυτές, κατά πάσα πιθανότητα θα οδηγηθείτε σε απώλεια επισκεψιμότητας. Ωστόσο, η απώλεια της επισκεψιμότητας μπορεί να οφείλεται σε πολλούς λόγους, όχι μόνο λόγω κυρώσεων της Google. Ως εκ τούτου, αν θέλετε να ελέγξετε αν το site σας έχει τιμωρηθεί από την Google, εδώ είναι μερικοί τρόποι όπου μπορείτε να το κάνετε.

Σκεφτόμενοι τι να δημοσιεύσετε στο Facebook, μπορεί να είναι μία αρκετά σκληρή διαδικασία. Με τα χρόνια, πολλοί ειδικοί έχουν ζυγίσει για το τι "δουλεύει" στο Facebook και εμείς σας το παρουσιάζουμε εδώ σε αυτό το άρθρο. Να θυμάστε ότι το Facebook δεν είναι μία "ένα μέγεθος για όλους" πλατφόρμα. Το τι μπορεί να δουλεύει για τη σελίδα σας, δεν σημαίνει ότι μπορεί να λειτουργήσει για άλλους και το αντίστροφο. Θα πρέπει να ελέγξετε για να δείτε τι είδους αναρτήσεις εμπλέκουν περισσότερο τους χρήστες σας.

Με τόσες πολλές στρατηγικές B2B social media για την επιχείρησή σας, οι επιλογές μπορεί μερικές φορές να είναι λίγο μπερδεμένες...

Πλέον, ζούμε σε έναν κινητό κόσμο και κανείς δεν μπορεί να το αρνηθεί. Η πλατφόρμες κινητής τηλεφωνίας υπόσχονται να είναι το μακροχρόνιο στήριγμα σε όλους τους κλάδους. Σύμφωνα με την Google, πάνω από 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι προτιμούν να χρησιμοποιούν τις κινητές συσκευές για να έχουν πρόσβαση στο internet. Η περιήγηση στο internet δεν περιορίζεται σε υπολογιστές πια. Ακόμη και εδώ για παράδειγμα, πολλοί θα προτιμούσαν να διαβάσουν αυτό το blog post από την κινητή συσκευή τους. Ως εκ τούτου, η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας απαιτεί μια ριζική αλλαγή του web designer στον κόσμο της κινητής τηλεφωνίας για να παραμείνει στην κορυφή του παιχνιδιού. Αλλά το ερώτημα έγκειται ποιό θα είναι το μέλλον των επιπτώσεων αυτής της αλλαγής.

Το Google PageRank είναι ένα σκορ δημοτικότητας που έχει να κάνει με οτιδήποτε επηρεάζει μια ιστοσελίδα. Εδώ είναι μια επισκόπηση του τι είναι το PageRank και τι σημαίνει πρακτικά το PageRank για εσάς, την ιστοσελίδα σας και την επιχείρησή σας. Το Google PageRank είναι ένα από τα πολλά συστατικά στη συνταγή που συμβάλλει στην καλή βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για μηχανών αναζήτησης (SEO). Οι περισσότεροι δεν χρειάζεται να ξέρουν τι είναι αυτό στην ουσία. Για όσους από εσάς θέλετε να μάθετε περισσότερα, εδώ είναι μια επιγραμματική επισκόπηση του τι το PageRank είναι.

Ο επιχειρηματικός κόσμος έχει συχνά συγκριθεί με μια ζούγκλα. Και οι δύο είναι αδίστακτα περιβάλλοντα στα οποία η επιβίωση είναι δύσκολη για όσους δεν διαθέτουν μια ειδική δεξιότητα ή ελαστικότητα. Στη ζούγκλα, ζώα όπως τα φίδια, τα βατράχια, οι σαύρες, φουσκώνουν τους εαυτούς τους όταν απειλούνται, με σκοπό να φαίνονται πολύ μεγαλύτερο από ό,τι πραγματικά είναι. Στην πραγματικότητα, αποδεικνύεται ότι η στρατηγική αυτή υπάρχει και στον κόσμο των επιχειρήσεων.

Το LinkedIn είναι ένα τέλειο εργαλείο εάν χρησιμοποιηθεί με επιδεξιότητα και σκοπό. Δεν χρησιμοποιείται από οποιονδήποτε. Εδώ είναι επτά τρόποι για να πάρετε μια καλή ανταμοιβή για τις προσπάθειές σας. Δεν χρειάζεται να είστε μανιακός χρήστης των online social media για να επωφεληθείτε από αυτό το δώρο της σύγχρονης τεχνολογίας. Ακολουθήστε αυτές τις απλές συμβουλές και με λίγη προσπάθεια, θα κάνετε το LinkedIn τον νέο μεσίτη της επαγγελματική σας επιτυχίας.

Ναι, το SEO είναι μια επένδυση. Ωστόσο, δείχνοντας στους πελάτες σας ότι επενδύουν στις υπηρεσίες και τις ικανότητές σας, χρειάζεται λίγο περισσότερο χρόνο. Λόγω της κατανομής του μεριδίου αναζήτησης, ο πελάτης δεν μπορεί πραγματικά να αναμένει σημαντικές αυξήσεις στην επισκεψιμότητά του μέχρι στην ουσία να φτάσουν στην πρώτη σελίδα των SERPs. Μερικές φορές μπορεί να δείτε άμεσα αύξηση της κυκλοφορίας μέσω μακρών όρων και τίτλους μετά την ολοκλήρωση της on-site βελτιστοποίησης. Σε γενικές γραμμές όμως θα πρέπει να τους εκπαιδεύστε, έτσι ώστε να είναι υπομονετικοί. Θυμηθείτε, θα σας προσλάβουν επειδή δεν είναι ειδικοί στο SEO. Είναι σημαντικό λοιπόν να τους διδάξετε τα οφέλη καθώς και την αργή διαδικασία του οργανικού SEO.

Υπάρχει πολύ ντόρος σχετικά με την μάκρετινγκ περιεχομένου και πως αυτό μπορεί να βοηθήσει τις διάφορες επιχειρήσεις στο διαδίκτυο να κερδίσουν περισσότερη επισκεψιμότητα. Πολλοί ιδιοκτήτες online επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο πιστεύουν ότι χρειάζονται καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορεί να τους επιτρέψoyn να βελτιώσουν τις ευκαιρίες τους και να πάρουν καλύτερα αποτελέσματα ώστε να προωθήσουν την επιχείρησή τους.