Το ερώτημα σχετικά με το τι στυλ web design θα πρέπει να ενσωματώσετε σε μία ιστοσελίδα, είναι απογοητευτικό για πολλούς σχεδιαστές. Ο λόγος είναι ότι φυσικά ο καθένας θέλει να συλλάβει την ουσία της εταιρείας/προϊόντος με τον πιο σαφή και πιο ελκυστικό τρόπο. Αλλά με τόσα πολλά εργαλεία, πόρους και διαθέσιμα στυλ στο διαδίκτυο, οι σχεδιαστές συχνά υποφέρουν από υπερβολικές επιλογές. Έτσι, πως θα πρέπει να αρχίσετε τον περιορισμό τους; Βουτήξτε σε αυτή τη συζήτηση συγκρίνοντας δύο εξέχοντα στυλ σχεδιασμού: αφηρημένο εναντίον ρεαλιστικού.

Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2013 15:00

Ολοκλήρωση Περιπτέρου Web Services beyond the Great Wall

Συνέδριο Εξαγωγών & Έκθεση Προϊόντων και Υπηρεσιών Εξωστρέφειας

29 Νοεμβρίου – 1 Δεκεμβρίου 
Metropolitan Expo Exhibition center – Διεθνής Αερολιμένας Ελ. Βενιζέλος
Ώρες λειτουργίας 10.00- 20.00

Περίπτερο hypersys: A19

To flat design δεν είναι τίποτα περισσότερο παρά η απλότητα του σχεδιασμού σε εφαρμογή. Το γεγονός ότι απλά σχήματα όπως τετράγωνα και κύκλοι προτιμούνται σε σχέση με κλίσεις και σκιές, δείχνει ότι η εικαστική τάση αυτές τις μέρες είναι υπέρ της απλότητας. Μια τέτοια περίπτωση είναι ο νέος σχεδιασμός του Windows Phone και των Windows 8 OS Metro UI - κατά πάσα πιθανότητα δεν είναι το καλύτερο παράδειγμα, αλλά σίγουρα είναι η πρώτη σημαντική εφαρμογή του επίπεδου σχεδιασμού στην πράξη.

Είναι τόσο εύκολο να κάνετε το λάθος να μην γνωρίζετε ποιοί είναι οι πελάτες σας, αλλά και εξίσου εύκολο να τους υπερκατηγοριοποιήσετε...

Η προσέλκυση πελατών είναι δύσκολο για οποιαδήποτε επιχείρηση web design, ανεξάρτητα από το πόσο καλά οργανωμένη μπορεί να είναι. Ο τεράστιος αριθμός εταιρειών web design μαζί με τους ελεύθερους επαγγελματίες, έχει φέρει την αγορά σε κορεσμό σε τέτοιο βαθμό, ώστε οι πελάτες να έχουν δέκα τουλάχιστον επιλογές για να επιλέξουν νέο συνεργάτη παροχής υπηρεσιών διαδικτύου. Αν δεν καταφέρετε να ξεχωρίσετε από το πλήθος, υπάρχει μικρή πιθανότητα ότι θα έχετε την ευκαιρία να κερδίσετε νέους πελάτες.

Η δημιουργία μιάς web εφαρμογής από το μηδέν απαιτεί μεθοδική προσέγγιση, έτσι ώστε να διασφαλιστεί ότι δεν υπάρχει υπέρμετρος κίνδυνος να χάσετε  τον δρόμο προς βασικό σκοπό του έργου. Κατάλληλη μέτρα θα πρέπει να ληφθούν έτσι ώστε ο σχεδιασμός του έργου, η παρακολούθησή του, η υλοποίηση, ο τελικός έλεγχος και η παράδοση της διαδικτυακής εφαρμογής να διεξάχθούν αποτελεσματικά, χωρίς να χάνετε πολύτιμο χρόνο.

Αυτή το άρθρο θα σας βοηθήσει στην επιλογή της σωστής στρατηγική πωλήσεων για την νέα εταιρεία σας. Μπορεί να ακούγεται αρκετά τεχνικό, αλλά μην ανησυχείτε. Είναι γραμμένο για νέους επιχειρηματίες, ακριβώς όπως ήμασταν κι εμείς πριν μερικά χρόνια...

Τα brand names μικρών επιχειρήσεων είναι σε μεγάλο βαθμό εξαρτημένα από το προσωπικό brand του ιδιοκτήτη της εταιρείας. Ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης είναι συνήθως (ιδιαίτερα κατά την έναρξη της επιχείρησης) το πρόσωπο που κάνει τις πωλήσεις και ως εκ τούτου, το πρόσωπο της εταιρείας προς τους πελάτες της. Η αύξηση της αξίας του εμπορικού σήματος του ιδιοκτήτη της επιχείρησης είναι επομένως, ένας σημαντικός παράγοντας για την αύξηση της αξίας του εμπορικού σήματος συνολικά της ίδιας της επιχείρησης.

Δεν θα ξεκινούσατε ποτέ μια διαφημιστική καμπάνια χωρίς στρατηγική. Το ίδιο θα πρέπει να συμβαίνει και με τα online social media. Δεν θα πρέπει να δημοσιεύσετε άρθρα στο Facebook για παράδειγμα, χωρίς να έχετε θεσπίσει μία στρατηγική.

Ο ιδρυτής του Likeable Dave Kerpen απαντά προσωπικά σε χιλιάδες Tweets, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ερωτήσεις κάθε μέρα. Είναι τρελός ή ιδιοφυΐα;