Email Marketing

Email Marketing

Το Email marketing (μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), είναι μία μέθοδος προώθησης προϊόντων ή/και υπηρεσιών σας, με την χρήση του email ως μέσου επικοινωνίας μεταξύ πελατών και διαφημιζόμενων.

 

Είδη Μάρκετινγκ Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου

Σε γενικές γραμμές, το Email marketing αναφέρεται σε 3 είδη ηλεκτρονικής αλληλογραφίας:

  • στην αποστολή email από εταιρείες προς πελάτες με σκοπό την σύσφιξη των σχέσεων, καθώς και την επαναπώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών
  • στην προσθήκη διαφημίσεων στις αποστολές των emails που αποστέλλουν εταιρείες, με σκοπό την προσέγγιση και απόκτηση νέων πελατών
  • στην αποστολή emails με εταιρικά νέα, με σκοπό την ενημέρωση των πελατών και την ανακατεύθυνσή τους στην ιστοσελίδα της εταιρείας

 

Γιατί να το εντάξετε

το Email marketing αποτελεί αδιαμφισβήτητα μία στρατηγική διαφήμισης που θα πρέπει η εταιρεία σας να εντάξει μέσα σε ένα γενικότερο πλαίσιο διαδικτυακής στρατηγικής. Μερικούς από τους λόγους για να το κάνετε αυτό, είναι οι εξής:

  • Τα mails που στέλνετε, μπορούν να προσωποποιηθούν, με αποτέλεσμα να μην έχουν την συνήθη γενική αναφορά μίας διαφημιστικής καμπάνιας. Η αποστολή τους γίνεται άμεσα στον κάθε παραλήπτη προσωπικά.
  • Το κόστος υλοποίησης μίας email καμπάνιας είναι σχετικά χαμηλό σε σχέση με άλλους τρόπους διαδικτυακού marketing, ενώ μπορεί να έχει πιο άμεσα αποτελέσματα.
  • Οι προσωπικοί email λογαριασμοί, είναι το βασικότερο κλειδί επικοινωνίας ενός χρήστη μέσα στο internet. Διατηρείται για μεγάλα χρονικά διαστήματα εν αντιθέσει με τηλέφωνα επικοινωνίας, fax, κλπ. Γι'αυτό τον λόγο, το ποσοστό εγκατάλειψης των email λογαριασμών είναι πολύ μικρά. Οπότε, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι αν επικοινωνήτε τα marketing μηνύματά σας μέσω του email marκeting, έχετε μεγαλύτερες πιθανότητες αυτά να προβληθούν στους πελάτες σας.

Τι να προσέξετε

Κώδικας ηθικής

Ένας μεγάλος κίνδυνος για τη εταιρεία σας, είναι να χαρακτηριστεί ως εταιρεία που αποστέλλει spam αλληλογραφία. Μία από τις πιο σοβαρές παραβάσεις που μπορείτε να κάνετε είναι να προχωρήσετε σε αγορά λίστας με emails επιχειρήσεων. Ένας απλός κανόνας του ορισμού ενός email spam είναι ο εξής: "Spam είναι οποιοδήποτε email λαμβάνω χωρίς να έχω δώσει κάποια σχετική έγκριση".

 

'Εχοντας αυτό στο μυαλό, ο σωστός τρόπος απόκτησης emails πελατών σας είναι να ζητάτε από τους ίδιους το email τους, κατά την αγορά κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας, ή παρέχοντας την δυνατότητα να εγγραφούν από μόνοι τους μέσω της ιστοσελίδας σας, στις λίστες σας.

Ευκολία εγγραφής

Διευκολύνετε όσο μπορείτε τη διαδικασία εγγραφής για τους χρήστες που επιθυμούν να λαμβάνουν σχετικά emails. Αυτό σημαίνει ότι η σχετική φόρμα εγγραφής θα πρέπει να είναι άμεσα προσβάσιμη στην ιστοσελίδας σας και να μπορεί να συμπληρωθεί εύκολα και γρήγορα, δίχως να ζητάτε πολλά προσωπικά στοιχεία ή στοιχεία επικοινωνίας από τον χρήστη.

Ενδιαφέρον περιεχόμενο

Φροντίστε τα emails σας να περιέχουν ενδιαφέρον και χρήσιμο υλικό. Με αυτόν τον τρόπο θα εξασφαλίσετε αφοσιωμένους αναγνώστες που θα παραμείνουν εγγεγραμμένοι στην λίστα σας.

Κίνητρο εγγραφής

Δώστε κίνητρο σε κάποιον να εγγραφεί στην λίστα συνδρομητών σας. Προσφορές, εκπτωτικά κουπόνια, διαγωνισμοοί ή ακόμα και αποστολή τμηματικού περιεχομένου στο οποίο θα έχουν πλήρη πρόσβαση, μόνο εφόσον εγγραφούν, είναι μερικές από τις ευρέως χρησιμοποιούμενες τακτικές.

Διαδραστικότητα

Ζητήστε από τους παραλήπτες σας, feedback και επικοινωνία μαζί σας σε περίπτωση που έχουν κάποιο ερώτημα σχετικά με περιεχόμενο των αποστολών σας. Αδυναμία ή δυσκολία στην επικοινωνία μαζί σας, μπορεί να δημιουργήσει εκνευρισμό στους συνδρομητές σας και να λειτουργήσει αρνητικά στην συνολική σας προσπάθεια.

Ροή πληροφορίας

Συμπεριλάβετε λειτουργικότητα που θα επιτρέπει στον χρήστη να μοιραστεί εύκολα το περιεχόμενο που του αποστέλλετε στο Facebook, στο Twitter και στο Google+ για παράδειγμα. Συμπεριλάβετε στα mail σας links που κατευθύνουν τους αναγνώστες σε περιεχόμενο που έχετε αναρτήσει στην ιστοσελίδα σας, έτσι ώστε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας σε αυτή.

Δυνατότητα διαγραφής

Δώστε στους παραλήπτες σας τη δυνατότητα διαγραφής από τη λίστα οποιαδήποτε στιγμή το θελήσουν. Αυτό είναι πολύ σημαντικό να το κάνετε, καθώς σε αντίθετη περίπτωση, είναι πολύ πιθανό η αλληλογραφία σας να χαρακτηριστεί ως spam.

Email Marketing with hypersys

Με μοναδικό σκοπό να αποκομίσετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα από το email marketing, η hypersys χρησιμοποιεί εξειδικευμένα επαγγελματικά εργαλεία για την αποστολή της διαφημιστικής ηλεκτρονικής σας αλληλογραφίας. Η hypersys συνεργάζετε αποκλειστικά με την υπηρεσία αποστολής email υλικού με την υπηρεσία MailChimp.

 

Η υπηρεσία Mailchimp, μας δίνει τη δυνατότητα να διαμορφώσουμε το περιεχόμενο των emails σας όπως εσείς ακριβώς επιθυμείτε, να έχουμε πλήρη έλεγχο της λίστα των παραληπτών σας, ενώ σας παρέχει πλήθος χρήσιμων στατιστικών πληροφοριών. Τέλος, λόγω της αυστηρής πολιτικής που ακολουθεί η εν λόγω υπηρεσία σε θέματα spamming, προστατεύουμε την αλληλογραφία σας από το χαρακτηρισμό αυτής ως spam, προσδίδοντας επαγγελματικό προφίλ στην συνολική προσπάθειά σας στο email marketing.