Ηλεκτρονικό Εμπόριο στη Κίνα

Η τεράστια, εξωπραγματική δυναμική πωλήσεων σε online πλατφόρμες όπως το Taobao, το Tmall και το 360buy, προσφέρει την ιδανική λύση σε μια επιχείρηση για να ξεκινήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Κίνα, χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα υποδομή των συστημάτων αυτών, καθώς και την υπάρχουσα πελατειακή τους βάση.

 

Παρ'όλα αυτά, υπάρχουν προφανώς κάποια μειονεκτήματα σε αυτή την προσέγγιση. Οι πωλήσεις μέσω αυτών των καναλιών, είναι κυρίως προωθητικού χαρακτήρα, η συνολική επικοινωνία με τον χρήστη είναι λίγο πολύ καθορισμένη από τον τρόπο λειτουργίας των platforms και τα εμπορικό σας κύκλωμα (πωλήσεις, stock, διαθεσιμοτήτες, παραγγελίες, κλπ), είναι αποθηκευμένο σε ένα ξένο σύστημα εκτός του δικού σας ελέγχου. Από την άλλη, ένα αυτόνομο κινέζικο eShop δικής σας ιδιοκτησίας, μπορεί να ξεπεράσει αυτές σας τις ανησυχίες, αλλά απαιτεί σαφώς πολύ υψηλότερη αρχική επένδυση.

 

Η hypersys, αναπτύσει την σωστή στρατηγική online πωλήσεων που θα πρέπει η επιχείρησή σας να ακολουθήσει για την είσοδό σας στην Κινέζικη αγορά. Είτε πρόκειται για την χρήση μόνο των ανωτέρω online platforms, είτε αφορά το χρήση ενός δικού σας ηλεκτρονικού καταστήματος. Η επιλογή ενός υβριδικού στρατηγικού μοντέλου online commerce, που δρα και στα δύο κανάλια, είναι κάτι που επίσης θα πρέπει να εξεταστεί.

 

Επικοινωνήστε μαζί μας για να αναλύσουμε τις δικές σας ανάγκες και τις επιλογές σας στην κινέζικη αγορά.